مقدمه

.....................



مقدمه

سلام به همه عزیزانی که به این وب سر زدن

 

راستش نمی دونم چرا تصمصیم گرفتم وب قبلیم رو غیر فعال کنم ولی میدونم کار درستی کردم چون نمی خوام خاطراتم برام زنده بشه

علت انتخاب این اسم هم برای وبلاگ هنوز واسه خودمم روشن نیس ولی امیدوارم اشتباه کرده باشم

 

 

امیدوارم تو این وب بهتون خوش بگذره

 

با تبادل لینک هم موافق

 

موفق باشید



نظرات شما عزیزان:

♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت22:47---9 شهريور 1393
موفق باشی تاوان جان
پاسخ:مرسی


sarina
ساعت22:40---13 تير 1393

سلام وبلاگت عالیه موفق باشی


پاسخ:مرسی


هم نفس
ساعت13:42---13 تير 1393
اين ادرس وبلاگ جديدمه گفتم بگم شايد دلت خواست بهم سر بزني


پاسخ:مرسی حتما میام


فرزانه
ساعت14:06---11 تير 1393

سلام،من شمارو لینک کردم....خوشحال میشم شمام مارو لینک کنید.


پاسخ:لینکی عزیزم


فرزانه
ساعت1:04---11 تير 1393

سلام.از اینکه به وب من سرزدید خیلی ممنون.
وب زیبایی دارید،موفق باشید

 

 


پاسخ:مرسی عزیزم


گیتی
ساعت23:15---10 تير 1393
سلام خوبی وبت خوشگله به منم سذبزن خواستی لینکم کن منم لینکت کردم بابای
پاسخ:چشم.مرسی که اومدی


سحرجون
ساعت14:48---10 تير 1393

سلام تاوان خوبی؟وب خوبی داری
پاسخ:خیلی ممنونم که سر زدید



M & S
ساعت10:10---10 تير 1393

Veryyyyyyyyyyyyyyyy Good

ممنون که اومدید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط تاوان در یک شنبه 8 تير 1398 و ساعت 16:25




.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by tavaneeshge ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.




سلام من تاوان هستم به وبم خوش اومدید امیدوارم دوست خوبی باشم براتون موفق باشید ایشالا.آمین




تاوان




ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
**هم نفس**
عشق
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♥تاوان عشق♥ و آدرس tavaneeshge.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: